داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

در انتظار جنگ لژیونر‌ها در سری آ

  • کد خبر: ۱۸۱۹۰۶
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
در انتظار جنگ لژیونر‌ها در سری آ
تقابل رم و میلان با حضور احتمالی آزمون و طارمی برای ما رؤیایی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، بزرگ‌ترین بازی هفته سوم سری‌آ ایتالیا، فرداشب با جدال دو تیم آاس‌رم و میلان برگزار می‌شود؛ تیم‌هایی که تا پیش از این هم در بین فوتبال‌دوستان کشورمان طرف‌داران زیادی داشتند، اما این‌بار ممکن است از همیشه برای ما جذاب‌تر باشد. چندروز پیش سردار آزمون، مهاجم ملی‌پوش کشورمان، به جمع شاگردان ژوزه مورینیو در پایتخت ایتالیا پیوست و پس از آن مهدی طارمی هم حالا در نزدیک‌ترین حالت ممکن برای حضور در میلان قرار گرفته است. البته حتی در صورت پیوستن طارمی به میلان تا پیش از این دیدار، احتمال حضور او در ترکیب میلانی‌ها برای این دیدار بسیار کم خواهد بود، اما اگر این اتفاق رخ دهد، جدال دو غول فوتبال باشگاهی ایتالیا به رویارویی دو مهاجم ملی‌پوش کشورمان هم تبدیل خواهد شد.

روسونری، ترسناک‌تر از همیشه

میلان که فصل گذشته قافیه قهرمانی را به ناپولی باخت و نتوانست مثل دو فصل پیش اسکودتو را به خانه ببرد، این فصل با توپ پر وارد رقابت شده و تا اینجا که دو هفته از رقابت‌ها گذشته است، با دو برد خوب و پرگل صدرنشین سری‌آ ایتالیاست. آن‌ها چندروز پیش تورینو را با چهار گل از پیش رو برداشتند تا برای همه مدعیان ایتالیایی خط‌ونشان بکشند و اعلام کنند که این فصل می‌خواهند مدعی اصلی قهرمانی باشند.

فردا شاگردان استفانو پیولی مهم‌ترین آزمونشان را در خانه رم در پیش دارند و با پیروزی در پایتخت ایتالیا، گام مهمی را در مسیری که در پیش گرفته‌اند، برخواهند داشت. آن‌ها این فصل نقل‌وانتقالات خوبی را پشت سر گذاشتند و پس از شوک جدایی ساندرو تونالی، هافبک جوان و آینده‌دارشان، توانستند بازیکنان بزرگی مانند کریستین پولیشیچ را به خدمت بگیرند.

پولیشیچ تا اینجا در هر دو بازی گذشته روسونری موفق به گل‌زنی شده است تا شروعی رؤیایی را در تیم جدیدش رقم بزند. اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی، هم با زدن سه گل تا به اینجا، به نظر از مدعیان اصلی آقای گلی این فصل سری‌آ به شمار خواهد رفت. حضور رافائل لیائو، ستاره پرتغالی، در کنار این دو بازیکن، خط آتشی وحشتناک را در اختیار پیولی قرار داده است و طارمی در صورت پیوستن به جمع روسونری، کار دشواری برای حضور در میدان خواهد داشت.

میلان فصل گذشته در برابر شاگردان مورینیو در هر دو بازی رفت و برگشت تا دقایق پایانی بازنده میدان بود، اما هردوبار توانست کار را به تساوی بکشاند. این روز‌ها روسونری تیم آماده‌تری نسبت به رم نشان می‌دهد و شاگردان پیولی این‌بار برای گرفتن هرسه‌امتیاز بازی پا به ورزشگاه المپیک شهر رم خواهند گذاشت.

روز‌های آشفتگی رم

بر خلاف وضعیت ایده‌آل میلان، مورینیو شروع ناامیدکننده‌ای در این فصل داشته است و شاگردانش از دو بازی گذشته فقط توانسته‌اند یک امتیاز به‌دست بیاورند. رم در آغاز کارش در سری‌آ در خانه‌اش برابر تیم گمنام سالرنیتانا به تساوی رسید و پس از آن هم مقابل هلاس‌ورونا تن به شکست داد. مورینیو که چندروز پیش سردار آزمون را خرید، به‌جز این مهاجم ایرانی، فصل نقل‌وانتقالات خوبی را پشت سر گذاشته و ستاره‌هایی مانند رناتو سانچس و لئوناردو پاردس را از پی‌اس‌جی به خدمت گرفته است.

روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی چلسی، هم آخرین خرید رمی‌ها در این پنجره نقل‌وانتقالات بود تا شاید با اضافه‌شدن او و آزمون، خط حمله ناکام رم سرانجام بتواند راه دروازه حریفان را پیدا کند و تیم را از این وضعیت بد بیرون ببرد. البته بدترین خبر برای مورینیو، مصدومیت مهم‌ترین ستاره این تیم، یعنی پائولو دیبالاست.

دیبالا که بازی اول تیمش را به‌علت محرومیت از دست داده بود، در دیدار دوم مصدوم شد. دیبالا احتمالا بازی مقابل میلان را از دست خواهد داد و پس از تعطیلات فیفادی با روملو لوکاکو که دیروز با قرادادی قرضی راهی رم شد، به میادین بازخواهدگشت. در غیاب او، احتمالا مورینیو به گرفتن یک مساوی در دیدار خانگی فردای تیمش برابر میلان آماده راضی خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->